Ett halvår nu..

Igår hade jag å Cyle varit tillsammans i ett halvår :)
Inte för att vi firade det på något speciellt sätt...
Han kom hit och åt pizza med min familj, sen kollade vi på amerikansk fotboll på tv som jag inte var så intresserad utav. Jag fick byta för Cyle men pappa blev jätteintresserad så jag av snäll och hade programmet kvar. Jag tyckte det var roligare att kolla på Cyle..Kommer ju inte se honom på en månad...eller okej jag träffar honom innan han åker men sen dröjer det lite mer än en månad innan jag får se honom igen.

Idag har man jobbat, mått sådär på jobbet. Är förkyld, har nyst typ varannan kvart eller så. Jättejobbigt och ibland kommer det inte nån nysning och då börjar det nästan rinnna i ögonen istället.

Igår var det som alla kanske vet en brand i ett garage här i Vallentuna, var säkert anlagd..Jävla snorungar.
Det står bland annat i Aftonbladet idag å det kommer säkert på nyheterna idag också.
Har tydligen varit småungar i typ 13-14 års åldern som brukar röka där  i garaget...säkert nån utav dom som tände på.

Nu ska jag försöka hitta på något skoj.
Ni får ha en toppendag
pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0