En hemlighet...

Idag är det fredag, det betyder att det är igentligen sista arbetsdagen denna vecka men så ser inte mitt schema ut.
Idag blir det arbete 10:30-19...lördag jobba i 3,5 timmar och på söndag jobba 8,5 timmar.
Ikväll vet jag dock inte vad jag ska göra.
Frida är hos Micke nu och ska vara med honom hela dan :)
Jag blir kanske själv ikväll eller så åker jag till Frida, vi får se. Men grejen är att jag slutar vid 19 å då har jag inte ätit middag, hmm det kanske löser sig.

Min lilla hemlighet får ni vänta med.
Jag har kanske tänkt att göra något kul här vaje fredag.
Men vi får se hur det går med den saken, men som sagt ni får vänta och se.

Ha det bara toppen idag
pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0