Det sket sig

Jag som hade en bra plan till att åka till USA i början utav Januari, eller det var Jockes idé men den idén sket sig.
Jag pratade med Cyle nyss om den idén men han sa att han inte skulle ha nån tid för att visa mig runt.
För han har tänkt att planera att komma hit i mitten utav Januari och om han gör det så har han en del att göra innan han kommer hit.
Sen skulle han åka snowbord å åka till några som fyllde år i början på Januari och då kanske jag inte kunde följa med varje gång å då tycker han att det blir nog tråkigt för mig...
Så det är väl dumt att spendera runt 10.000 för att ha tråkigt.
Men jag vill ju dit och jag vill ju träffa honom så fort jag kan så jag tyckte det skulle vara mysigt och kul om jag åkte dit  Januari men nej då det sket sig.

Jag får väl åka dit i slutet på Juni då.
Men man måste säkert prata med nån högre person om varför man åker och hur länge man ska stanna osv.
Varför vet jag, men inte hur länge.
Jag vill ju säkert vara där i nån månad eller så.
Sen ska ju jag resa med Frida och co igen å det känns som att mina pengar försvinner.
Men jag får jobba ihop dessa pengar så att jag har råd med allt.

Aja synd å klaga, det finns värre saker. Men tänk er själva att inte få träffa den ni tycker om väldigt mycket på flera veckor...eller det är nästan 2 månader. Det är jobbigt men jag biter ihop och ler och ser glad ut.
Mer kan jag inte göra. Får bara tänka positivt att han kommer tillbaka..

Pussar å kramar från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0