Åkte över Frida

Idag är det fredag och min hemlighet avslöjas.
Jag tänker sno idén från Gert Fylking.
Tänkte att det vore lite kul att ha fredagsfräckisar. Men det kommer senare.

Idag har man jobbat.
Blev kaos vid ett tillfälle, då hade man verkligen inte tid att vara trevlig att prata så mycket med kunderna. Då var det bara att tuta och köra. Men det ordnade upp sig tillslut.

Efter jobbet åkte jag hem en snabbis å sedan åkte jag över till Frida.
Fick lite mat i magen och sedan blev det Idol.
När Idol hade paus blev det lite Hem till Midgård också.
Men är glad att Andreas åkte ur Idol ikväll...hade helst sett Daniel och Amanda i finalen men nu är det två tjejer så det blir kul. Jag håller tummarna för Amanda :)

Nu ska jag leta fram någon bra fredagsfräckis som ni ska få läsa..
ha det toppen
pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0