ååh vad har jag gjort

fan fan fan..
Varför lyckas man..
Nu har jag skrivit på något jävla avtal om vårat telefonabonemang...
Har så dåligt samvete för det just nu....ångest ångest å åter igen ångest.
Mamma är sur å jag är sur på mig själv...
hatar när det blir så här...mår inge bra nu ju.
Varför ska det hända mig.
Nu har jag gjort så att mamma får ringa kundtjänst å berätta som det är å att vi inte kan ha det där abonemanget..
ÅÅh är så irriterad på mig själv..
Vill bara spola tillbaka tiden å typ skriva på det där pappret "Jag accepterar EJ" Men just för tillfället hatar jag verkligen säljare.
Nu har jag lärt mig en läxa, SKRIV ALDRIG PÅ NÅGOT. Å det ger jag som ett råd till er där ute..
Om ni fastnar vid någon säljare så skit i dom, gå bara din väg.

Ah, nu har jag skrivit mina beskymmer här...förlåt.
Hoppas ni andra har det bra.
pussar å kramar

Kommentarer
Postat av: Flisan

älskling häng inte upp dig det löser sig!
ALLA gör misstag och tabbar, upp med hakan!

Puss älskar dig!

2007-11-22 @ 21:57:34
URL: http://PrinsessanFrida.blogg.se
Postat av: Malin

mm förhoppningsvis går det bra...
men igår var man inte glad, mår bättre nu

2007-11-23 @ 06:21:51
URL: http://GranaQueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0