Snart...

...Ja sanrt smäller det...snart står man där i ett fönter i skolan å hänger sig ut...ser masor med folk som står på skolgården med sina plakat i handen...
Det är bara tre dagar kvar..helt sjukt...kan inte fatta att det är jag som ska ta studenten i år...har man blivit så stor..

Idag har vi bara skrivit på vår lakan som vi ska ha på flaket samt det som ska hänga ner från fönstret...
det var en slapp dag med andra ord..
Efter skolan drog jag till täbban med Katta...handlade pressent till Flisan...

Nu ikväll skulle jag gå till träningen för att lyssna vad min tränare hade å säga till oss för han tänker sluta men han kom inte...han skrev ett sms i sista sekund till min ena tränare/lagledare att han hade förhinder...hmm :S

Nu sitter jag här å ska kolla hur min nya telefon fungerar...ska lära mig alla funktioner hade jag tänkt...

Ha det bra

Jag tycker om Cyle
Och självklart min stjärnsyster

Kommentarer
Postat av: Flisan

Ja och imorn ska ja ta studenten helt sjukt..ja fattar de inte...

2007-05-30 @ 14:26:21
URL: http://prinsessanfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0