Företagspresentation


Idag hade vi våran sista företagspresentation i skolan
Juryn satt på plats men man avr inte så nervös som man var sist..
Vi tävlar ju om en summa pengar mellan företagen...
Vårat företag kom tvåa...precis som vid montern...
Så Vi får 3000 kr att dela på...
Ett STORT grattis till våra andra klassmedlemmar som vann med deras företag...GRATTIS till 7000 kr.

Idag blir det att plugga det sista...kan få VG på psykologin om jag gör denna uppgift bra som jag fick idag..
Den ska vara klar i morgon SENAST...så nu måste jag skriva..

Ikväll blir det att träffa Cyle...ska väl kolla på Prates of the caribbean...men vi får se...
Hoppas att ni haft en bra dag..
Inget kan väl vara dåligt en dag som denna med solsken å allt =)

pussar

Kommentarer
Postat av: dilo

hejj bli medlem på http://gratisgen.se/?ref=73202
Där kan du få gratis saker som 500kr på MQ eller digital kamera. Det finns jätte många saker som man kan välja mellan. Bli medlem du me
Kram
Dilo
Sp: spanna in min sida www.dilo.blogg.se

2007-05-23 @ 14:50:08
URL: http://www.dilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0