tjohoo

Phuuh..nu var redovisningen avklarad...känns ganska bra ändå trotts att jag läste lite fel men min grupp fixade till det, tackar :D
Det känns ju bra att det är över nu iaf...
Vi skulle ha haft ett prov/förhör i morgon med vår lärare David sa att vi skiter i det för att vi var så duktiga idag, tack David :D

När jag kom hem satte jag mig och funderade lite smått på fortsättningen på mitt filosofiarbete...det gick väl sådär men det är en bit på väg iaf :D
Sen övningskörde mamma med mig till Kista där vi åt middag...sen fortsatte vi till Sollentuna och åkte där ett tag...
det jag måste tänka på är att verkligen kolla upp ordentligt när der händer mycket runt omkring..men det ska jag klara :)

I morgon är det fredag igen å det betyder helg :P...denna helg känns ganska lugn iaf...fast man måste ju plugga...men "lite" plugg har ingen dött av...
om jag tänker så här om jag gör massor nu så får man vila alla andra helger sen, det är ju trotts allt inte långt kvar i skolan nu"...då ska det nog gå bra :D

pöss å kräm skömbabän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0