Helg snart slut

Ja helgen är ju slut egentligen men jag har långhelg...börjar jobba i morgon igen..
Då är det bara att gå upp klockan 05:45...härligt eller inte men men..

Vad har jag gjort mer i helgen förutom att fira midsommar å sakna Cyle..
Hmm jadu jag var ute med Frida å Marie i lördags...kul kul..fast var väl inte så taggad som jag trodde men det var kul å trevligt i alla fall..
Blev utslängd från Fridsas rum pga att Micke skulle sova där hehe...
Men jag hade inte velat sova med dom iaf :P

I söndags åkte jag hem å skulle städa mina rum...
Nu ser det riktigt fint ut tycker jag..
Efter maten å städningen samma dag åkte jag tillbaka till min underbara stjärnsyster..
Tog med mig Spyro...så vi satt här hela kvällen å spelade...

Nu sitter jag här igen å skriver...
Ska skriva ett brev lite senare idag som jag ska skicka till USA..
->någon som vet hur lång tid det tar för ett brev att komma till USA?<-

Nej nu ska jag å Flisan spela lite Spyro...
ha det gött...
pössar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0