Det var inte så farligt


Nej som sagt...det var inte så farligt att jobba idag..
Visst jag var trött i morse men sen gick det bra
Satt i kassan hela dan..
Sen kom min Stjärnsyster å hennes kille "Barbie" och hälsade på..
det var kul att träffa dom...det var ett tag sen

Nu sitter man ju här som vanligt
finns inte så mycket att göra...fast kollar på tv...OM EN POJKE....den är väl ganska bra..

ska upp i morgon till IP å stå i den där "roliga" kiosken...
Sen efter det så ska jag åka iväg å noppa ögonbrynen..det behövs kan man säga..
sen ska jag träffa min pojke..
gud vad jag längtar...känns som om han har varit borta i en evighet..men han har varit borta i en vecka..
Ja man får ju inte glömma...vi har en månad i morgon också :)..får se om det firas på något speciellt sätt..

Ha det underbart gott folk
pussar
Tycker om
MIN Cyle
Min stjärnsyster
Mina familjer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0