Rudolf med röda mulen

Gud vilken underbar helg jag har haft...
Det var länge sen man kände så här...visst jag har haft andra bra helger men denna helg kändes speciell..
Mamma å pappa åkte tll Åland i fredags....Jag och Cyle åkte dit i lördags morse... vi var är hela lördagen å kom hem idag typ runt 21...

Lördagen började med att man gick upp klockan 6 för att käka lite frukost å sen åka iväg mot Grisslehamn..
Åkte över till Åland, Eckerö. Alltid lika härligt och fint väder på Eckerö :)...
Vi fiskade lite å solade en del också. Det var så skönt att bara ta det lugnt..man kan inte göra så mycket mer på Eckerö...
Vi brukar göra en tradition när vi är där och det är att spela minigolf men det blev inget sånt denna gång...kanske blir nästa gång man åker dit...kommer kanske åka dit nån annan gång detta år..

ÅÅh varför tog helen slut så här fort...
Aja man får ta sig nån ledig stund igen nån gång...
Nu sitter man här framför datorn och tv:n å ser på tv....själv ser man lite ut som Rudolf i ansiktet...har blivit lite bränd men det går snart över till att bli brunt.
Har fått en del färg på kroppen också...såå fint..
äntligen fick man ta vara på solen =)

I morgon ska man gratta Amanda...ska bli kul...tycker att det är gulit att hon har bjudit mig =)


Ha det bra
Saknar Frida Stjärnsyster.
Å mina föräldrar som är kvar på Eckerö just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0