Parmiddag med en mästerkock

Jahapp då har denna helg sprungit förbi..
Pojkvänennen åkte nyss hem..

Jo vad har hänt då?
Hahah Malin gör sin lilla vanliga uppdatering...booring..men kommer inte på så mycket å skriva :)

Fredag:
* jobbade
* åkte hämtade pojkvännen vid tåget

Lördag:
* Volleybollspel med bror å hans vänner å självklart Cyle med.
* Parmiddag på kvälen vilket blev lyckat...mycket god mat måste jag säga...Frida du är en mästerkock
* Badade å spelade vattenvolleyboll..med gänget Bob, Barbie, Kylie å jag Marley

Söndag:
* Vaknade upp I Maries säng å bredvid mig låg en amerikanare.. :)
* Åt lite frukost som jag gör varje morgon
* Bob, Barie, Kylie å Marley åkte till IKEA gjorde ett litet fynd..
* På hemvägen svängde vi förbi Donken så jag fick ett till glas...ett rosa :)
* Hade kittelkrig med pojkvännerna hos familjen 2 =D
* Åt Pizza när vi kom hem så nu är man lite mätt
* Å nu har jag skjutsat Cyle till tåget igen för han skulle hem å tvätta...han glömde ju självklart sin väska i min  
  bil..det borde ju betyda att han vill komma hit snart igen haha..


Jahapp vad ska man göra nu då?
Jo snart ska man sova...ska jobba i morgon början 08:00 å jobbar till 17:00...
Å jag tror att jag ska äta något litet mer...en frukt eller så...för i Malins lilla mage får det plats mer =) eller hur Frida :)

Puss puss
Tycker om:
Cyle
Stjärnsyster Frida
Mamma, pappa, Jocke, Nicke
Familjen 2: Mamma2, pappa2, Flisan, Marie (Tessan om hon räknas in i den familjen)


Kommentarer
Postat av: Frida

ääh ja i Mlains mage får de plats hur mycket som hellst, gud jag har en större mage än dig och ändå får jag inte ner lika mycket osm du..:P
Jag är ju en mästerkock också..;)
Puss

2007-07-16 @ 11:50:27
URL: http://PrinsessanFrida.blogg.se
Postat av: mall

HAha ja i min mage får det plats mycket..har nyss ätit å ska snart äta lite jordgubbar å glass efter det kommer jag säkert vilja ha något mer.. :)
japp du är min mästerkock :)
Om ni vill anställa Frida ring på nummer 070 **1***0

2007-07-16 @ 20:33:48
URL: http://granaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0