Massage stav eller stol?


Idag har man jobbat...ganska kul som vanligt..
Fick hjälpa till på kolonial idag..gick bra tycker jag..

Kom hem å la mig i solen å halvsov lite var riktigt fint väder ute..
Å nu funderar jag på att kanske ta mig ett dopp i poolen (27 grader) å sen sätta sig framför tv:n med en massagedyna...känner mig behövlig för lite massage nu :)

Varje gång man skriver en blogg är det alltid lika svårt att komma på något intressant att skriva..
Först ska man försöka komma på en hygglig rubrik som gör att man får folk att läsa ens blogg...alltid lika svårt att komma på något bra men ibland lyckas man riktigt bra. Hur å vad ska man igentligen skriva för att folk ska läsa?, vad tycker folk är intressant?...Hmm ja det är ibland sånna frågor som man ställer sig när man ska börja skriva i bloggen.. =)

Malin har gjort sig en liten funderare idag..Ibland blir det så många tankar å så på samma gång...ibland kan det kanske blir för många tänkar :), man vet liksom inte vart man ska börja i alla sina frågor å vem svarar på dom? Ja jag kommer ju säkert få svar på nån fråga nån gång men hur länge ska man vänta..?
Ibland är livet lite komplicerat men så ska det vara, allt ska ju inte vara lätt...Men ibland måste man tänka för att komma nån vart :)


Nej nu ska jag ta å äta lite jorgubbar med glass å sen ska jag nog sätta mig i den underbara massagestolen :P

Puss å kram på er allla
Ha en fortsatt bra dag

Kommentarer
Postat av: Katta

Massagestav xD haha!

2007-07-19 @ 00:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0