Längtar

Ja nu har man fler saker att längta till..
en grej är på lördag då man har blivit bjuden på middag hos Stjärnsyster..
Hon å hennes pojkvän ska bjuda mig å min pojkvän..
sen ska vi bada å spela spel å bara ha det trevligt..

Sen längtar jag lite till nästa onsdag..
Först å främst är det två månader sen jag å Cyle blev tillsammans å sen så har min kusin frågat mig om jag ville hänga med henne på bilbingo..å självklart hänger jag på..
Så jag å min kusin ska ta med mormor på bilbingo hehe...skitkul:P
om man får bingo så tutar man :P
Har frågat om Cyle ville hänga på å han tyckte det lät kul :P

              TUT TUT

så vi får se vad som händer

ha det bra gott folk
pussar

Kommentarer
Postat av: Frida

wiiie midda a la Frida =) kanske blir malins favorit rätt..;)

2007-07-10 @ 20:01:19
URL: http://PrinsessanFrida.blogg.se
Postat av: Mall

ååh...nu blir Malin hungrig :P
hehe

2007-07-11 @ 06:29:13
URL: http://granaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0