Varför ska man stressa?

Idag vaknade man av att man kände stress...men varför?
jag har tänkt at köpa en grej till "GRIS" men har inte hittat det jag vill ha, å i morse kom jag på en bra grej men det vet jag inte om jag hinner att köpa innan jag börjar..
Idag ska jag nämligen göra cornflakes godisar som jag fått recept på utav mamma 2 ett par gånger :P
Men det tar ju inte så lång tid, så jag ska käka lite frukost nu och se hur mycket tid jag har över...
om jag har typ en timma över ska jag åka iväg lite snabbt till TC å se om dom har det jag vill ha annars får "GRIS" det en annan dag :D

Ni som inte vet vad "GRIS" står för så är det Grönsakernas rätt i samhället =) Det har jag och Jessica själva kommit på :)
Jag är den så kallade minigrisen...=)

Nej nu ska jag gå ner till Köket och äta lite frukost med mammi å pappi sen ska jag baka det sista å sen får jag se hur mycket tid jag har över =)

ha det toppen
pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0