Snark och dreggel

Glömde ju säga godnatt..
Nu ska jag kila iväg till min lilla stuga..
ska sova så gott å i morgon när man vaknar har man säkert sovit så gott att man börjat dreggla hahah...

Brukar ni dreggla är ni sova?
brukar ni snarka?
jag snarkade väldigt högt förut å det visade sig att jag hade något som heter polyper bakom näsan..
Jag opererade bort dom å efter det blev jag bättre.
Efter några år så var vi utomlands jag, mamma å pappa. När jag sov så hörde mamma att jag fick andningsstillestånd på nätterna, samt att jag snarkade. Jag var ofta trött.
Jag gick till doktorn och dom sa att jag hade stora halsmandlar så jag opererade bort halva mandlarna med laser..

Det har varit mycket fel med mina snarkningar men nu mår jag bättre, visst kanske snarkar ibland när man är eller är påväg att bli förkyld..

Men nu ska jag sova min skönhetssömn..
pussar och kramar sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0