Sankta Lucia

Dagen började med att man gick upp vid 8 tiden..
Åkte sedan till min gamla skola och kollade på Luciatåget..
Lite Luciafirande måste man ha.

Åkte sedan hem och somnade på soffan..
Efter ett tag åker jag till jobbet och kollar om vem som skulle kunna jobba min tid på lördag.
Ser att Johanna jobbar eftermiddag så jag messar henne.
Försöker byta tid med henne. Jag lyckades efter ett LÅNGT moment,...
Så i morgon  kväll blir det utgång med redargänget..
Tack så hemst mycket Johanna...du fattar inte hur glad jag blev nu :)

Men efter jobbet hälsade jag på Frida på hennes jobb..
Bari hade gått..haha å det kanske man ska vara glad för..
Både Frida och Jimmy sa att jag skulle skicka ett mess till honom. Jag skickar "jobbar inte du, jag är här och hälsar på" Hahah han tror seriöst att jag vill något. Men jag är inte intresserad. Men Bari är rolig...bara typ 30 år och ändå är han som ett barn.

Nu ska jag rulla mig iväg till sängen men innan det ska jag rulla till mitt rum och äta lite toffeefe.

He bra dag....
å glöm inte fredagsfräckisen i morgon =)
pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0