Julstress

Idag har jag julhandlat med mamma...
Det var mysigt...
Det var inte så mycket folk som man trodde att det skulle vara...det blir väl mer till helgen..
Hade igentligen behövt julstäda här lite..
Hade tänkt att överraska mamma med att julstäda lite och ta fram det sista julprydnaderna...
Men det får bli på torsdag då jag är ledig..

Ikväll har man träning men känner inte för det sådär jättemycket men jag behöver nog...det är fysträning och det är ju alltid bra..Men gjrejen är arr jag kommer komma upp i varv och sen kommer jag att ha svårt att sova...men men kommer kännas bättre efter träningen...Vi har ju cup nästa vecka så då måste man ju träna..

Ha det bara bra kompisar
pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Chrisse

Fin bloggen blivit :)

2007-12-18 @ 22:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0