Förlåt alla läsare

Måste be om ursäkt..
Igår var det ju Fredag å det skulle ah blivit en fredagsfräckis men jag hade så mycketa tt göra så jag hann bara inte..
Men jag kan lova att ni får en fräckis inom dom främsta dagarna..

Igår blev det partay...
Frida älskling fyllde 19 år...
Det blev party party på 360...


Nu sitter man hemma...ska kolla på Juniorhockey VM på tv nu...

Hoppas ni haft en bra dag....

I morgon ska man jobba på mejeri/dryck istället för kassan som jag skulle ha jobbat...men blev lite körigt på dryck/mejerifronten så jag fick jobba där i morgon å så ska vi få in nån till kassan istället..

Ibland är man bara så snäll...
Pussar å kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0