En tillbakablick

År 2007 sprang ju bara iväg...å vad har hänt?
Jo här har ni lite grejer som jag har gjort...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja det har jag gjort men inget att nämnas

2. Höll du några av dina nyårslöften?
´Hade jag något nyårslöfte tro?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej det tror jag inte.

4. Dog någon som stod dig nära?
Hmm ja två av våra katter, ena på påskafton å den andra på julafton

5. Vilka länder besökte du?
Danmark, Tyskland, Grekland, kanske något mer men kommer inte ihåg.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?

Saknar ju Cyle nu men han kommer snart tillbaka, sen vill man gärna ha mer ledigt å det lär jag få också =)

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
1:a Juni (Studenten) sen finns det fler datum men det var ju vilket inte vilka...

8. Vad var din största framgång 2007?
Hmm..kanske att jag jobabt så kort tid å redan blivit ansvarig å chefen tropå mig.

9. Största misstaget?
OJ, det är sånt man glömmer fort

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld om det räknas?, början till en hälsporre också inte kul..

11. Bästa köpet?
Oj, det är mycket man har köpt så jag vet int riktigt.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, eller kanske julklapparna?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jadu, min underbara pojkvän kanske
Sen har man fått mycket beröm utav fotbollsdomare samt lagkamrater/tränare

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Oj, det finns så många...om man lyssnar på dom igen om några år kommer jag ladrig komma ihåg vilket år den kom ut...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det var nog ingen större skillnad, jag är ofta väldigt glad men sen har det ju varit två dödsolyckor i år också som gjort att jag blev ledsen, sen har ju Cyle åkt till USA igen å då blev det inte å torrt i ögonen, trodde ju först att han inte skulle komma tillbaka mer.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat gamla vänner och träffat min pojke mer...
städat lite oftare, kanske pluggat bättre dom sista veckorna i skolan.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Bra fråga.. =)

18. Hur ska du fira nyårsafton?
Med mina änglar med champagne å Fest =)

19. Blev du kär i år?
Ja det blev jag å det är jag =)

20. Hur många one night stands?
varför vill man veta de?...

21. Favoritprogram på TV?
Heroes..

23. Bästa boken du läste i år?
Har nog inte läst nån bok, läser sällan, eller okej Fredagsfräckisar med Gert Fylking =)

24. Största musikaliska upptäckten?
Har inte haft nån direkt

Mest omtyckta låten från 2007?
Jag är sån som inte lägger låtnamnen på minnet men jag tycker om

25. Något du önskade dig och fick?
Önskade mig en julafton här hemma...

26. Något du önskade dig men inte fick?
Wii =) nej man jag vet inte..men det var en utav grejerna...

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Blev stoppad av polisen (poliskontroll) å så var jag på 360 på kvällen med mina vänner + pojkvän

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
jadu det finns det säkert...Finns alltid något man kan ändå på

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Kör på min lilla stil, fast det är ju lite modekläder också...

31. Vad fick dig att må bra?
Mina nära å kära, dom får mig alltid att må bra

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Sugen på?, jo jag tänkte ta en Meny á la ...haha...nej du jag vet faktiskt inte

33. Vem saknade du?
Saknar redan min Cyle räcker inte de?
Å självklart kan jag inte sluta tänka på katterna som dött

34. De bästa nya människorna du träffade?
Bästa vet jag inte...men finns många roliga nya människor, sen finns det några man tycker mindre om..men över hälften av dom jag träffat är ju hur kul som helst...

Varför inte göra denna grej ni också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0