Det var kul...

Var ju på kryssning måndag till tisdag...å gud vad kul vi hade..
Jag som inte trodde att jag skulle ha så kul :)
Var orolig att jag skulle lägga mig först utav alla men jag va den som inte ville sova :D

Mia å jag shakade loss på dansgolvet å igår så berättade hon att hon trodde att vi var på en danstävling...
Så hon tänkte att detta skulle vi vinna =) haha hon kanske var lite full...men vad gör det...vi hade skitkul...

Tydligen så är jag lik min äldsta bror också.
Har aldrig hört det förut, men tydligen...har bara hört att jag är lik min pappa å nån gång har dom väl sagt att jag är lik min mamma å lite lik min yngsta bror...men aldrig jocke..så detvar något nytt hehe..

Nu måste jag sluta skriva för tillfället...
ska iväg till jobbet å jag är jätte trött...

Idag efter jobbet eller i morgon så måste jag handla något som Cyle ska få i julklapp..
Ska nämligen skicka paket till honom innnan han åker till Hawaii...

Ha det toppen gott folk
pussar å kramar

Kommentarer
Postat av: joel

äntligen någon som verkar glad på morgonen. god morgon!

2007-12-12 @ 06:39:19
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0