Brand på jobbet

Idag när man åkte hem från jobbet så kommer branbilarna i full fart mot Täby.
Antar att det var nån brand.
Brandmännen får nog mycket att göra nu till vintertider då alla ska ha ljus tända osv.

När man kom hem idag så kollade jag på tv som jag skrev tidigare.
Men somnade lite också :)

Har iaf kollat klart på mitt Heroes avsnitt...
nu har jag två till avsnitt att kolla på samt dagens.

I morgon ska jag äta lunch med mormor och så ska jag fika lite med henne.
Hon fyller nämligen år i morgon.
Ska köpa mig en fin blomma till henne så blir hon glad.

Grattis Jocke å morfar på namnsdagen å grattis mamma i efterskott på namnsdagen =)
pussar å kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0