Är tomten far till alla barnen

Den filmen är ju så bra, "tomten är far till alla barnen"
Man kan se den mer än en gång.

Nu ikväll har jag umgåtts med mor å far.
Kollat på tv å så.
Åt lutfisk till middag å sen fick jag mumsa i mig kornflakesgodisar som jag ahr lärt mig att göra utav Mamma 2.. =)
Har äntligen sparat receptet :D

Nu är jag trött men ändå inte...kanske ska bygga lite puzzel som ligger där på golvet och väntar...

I morgon blir det kalkonmiddag med familjen.
Mamma gör alltid kalkon till mellandagarna..såå gott :)
Å nu har jag pratat med Cyle på msn :)...
Men just nu är han ute och surfar, men han kommer hit om c:a 20 dagar :D han kommer hit den 16:e januari runt 15:30 :)...men tyvärr så måste han in till stan å hämta Nyckeln på en gång..
Men jag kanske hinner träffa honom en stund då också..

ha det toppen gott folk
pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0