3,5 lika med 7?

Nu har man kommit hem från jobbet.
Jobbade bara 3,5 timmar men jag får betalt för 7 :)
Känns ganska så bra faktiskt. Men mina timmar idag kändes som en evighet.
I morgon jobbar man 8,5 timmar men får betalt för 17 :)..

Men nu är det nogpratat om mina pengar.
När man kom hem från jobbet så visade det sig att mamma hade julpyntat lite:)
var mysigt att komma hem efter jobbet =)

Idag är det första december, tiden har gått så fort och Cyle har varit borta sen söndags, inte ens en hel vecka och det känns som en evighet. Men han kommer igen nån gång i mitten på Januari. Hoppas att tiden går lika fort dit.

Nu dåe man sluta tycka synd om sig själv, finns dom som har det värre.
Nu ska jag försöka göra något vettigt än att sitta här =)

ha det toppen
pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0