Vann 400 spänn

Igår var dte ju bilbingo..
Man tänker ju alltid.."nej jag vinner aldrig" men ändå spelar man för att dte är kul..
Nu kan jag bevisa att jag tänkte innan något i stil med att jag kommer ju inte vinna men jag kör för skoj skull...
Å sen helt plötsligt vann jag 400 kr :P var överlycklig..
ska kanske åka dit nästa onsdag igen men vi får se.

Ikväll blir det mys med pojkvännen i stan..vi ska äta å sen vet jag inte...gå nån promenad kanske eller kanske bara kolla på film.
Tycker om Cyle så himla mycket, han betyder mycket för mig.
Det kan inte gå en dag förns jag börjar tänka på honom igen. Han finns runt om mig hela tiden.
Jag är glad att jag har träffat en så söt å snäll kille osm honom...det är tack vare Helene som vi träffades...Tack Helene =)

Nej nu ska jag göra mig iordning...kom från jobbet för ett tag sen å nu ska jag rulla iväg..
Ska försöka hålla mig uppdaterad här nu, kommer eventuelt sova i min brorsas lägenhet..men vi får se.
Han har sagt att jag får sova där när han är borta å det kan vara skönt när jag ahr jobbet 2 minuter ifrån.

ha en toppendag gott folk
massa pussar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0