Vakten kom fram till mig

Hade en skitkul kväll igår..tack tjejer
Det var ju kul att en vakt hade spanat in mig å Frida när vi dansade..
Sen när hon å jag kom fram så gick han till mig å sa "ursäka, men får jag fråga en sak?"
jag blev lite orolig å trodde att jag hade gjort något men han ville bara veta vad jag hette å sen sa han att det var trevligt att träffas...

Idag har man jobbat..gick bra men var småseg...
När jag väl kom hem la jag mig i solen å vilade lite..

Har ätit en god middag idag....å fick reda på idag också att jag ska göra middag minst en gång i veckan...ska bli intressant..men det ska nog gå bra..jag har ingen betämd dag så jag får ta mig friheten å säga till att i morgon gör jag mat..

Nu sitter man här och är smått rastlös...det är alltid lika jobbigt..
Men tänkte att man får skriva blogg om man nu är så rastlös...
Men nu får jag snart sluta skriva annars blir Frida tokig...hon vill läsa nu :)

Hejdå gott folk...nu ska jag sätta mig vid tv:n å kanske fortsätta på ett puzzel jag har hållit på med i nån månad..haha har inte orkat bygga hela tiden..men men det är kul, vet inte vad motivet ska vara

Kommentarer
Postat av: Katta

hehe vill päronen att du ska träna lite inför framtiden?

2007-08-06 @ 02:51:21
Postat av: mall

hmm nja jag vet inte..men kanske för att alla jobba nu å alla måste ta sig tid att laga mat. I början kommer det väl kännas jobbigt men sen blir det ganska lätt skulle jag tro :)

2007-08-06 @ 11:23:34
URL: http://granaqueen.blogg.se
Postat av: Katta

det svåraste lär bli att komma på vad man ska laga ;P

2007-08-06 @ 22:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0