Resa, Hoppas det bär av nu..

Jahapp då har snart en ny vecka gått igen..
Vad har hänt då?
Jo grannpojken var in igen som vanligt...han har typ varit inne hela veckan.
Men igår tog vi honom, vi såg att han snodde något så vi tog in han på lagret, chefen pratade med honom per telefon å skällde ut honom, sen fick han sitta på lagret med en utav oss som jobbade å han fick vänta på sin mamma å syster.

Nu vill jag åka, det skulle ju ha varit till Turkiet men det fanns inga biljetter kvar.
Vi kollade nu ikväll till Bulgarien istället men dom biljetterna rök efter nån timma så nu är sista utvägen till Grekland. Så nu hoppas jag att det blir någon resa...för detta har jag sett fram mot länge nu...
Men förhoppningvis har någon familj blivit sjuk som antingen skulle åka till Turkiet eller Bulgarien...det är ju lite billigare där borta.

Men nogpratat om resan..
Nu ska jag sova å sen ska jag upp å jobba i morgon
Med andra ord ska jag drömma mig bort i mina drömresor.

Puss å kram på er alla söta människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0