Pinsamt


Ibland sitter man bara och tänker.
Det ahr jag gjort idag på jobbet under min lunchtid.
Jag satt och tänkte på pinsamma situationer.
det är alltid lika jobbigt när man kommer till en pinsam situation.
jag vet inte hur många pinsamma saker jag ahr varit med om,
har ni något pinsamt ni gjort nyligen?

Idag har jag som sagt jobbat, ska iväg och träna lite senare på kvällen, min första träning efter sommaren.
Kommer säkerligen vara jobbigt men kul på samma sätt.

Sov hemma i min ena brors lägenhet inatt, var skönt, man kunde sova 10 minuter extra och dom minutrarna gör mycket.
Ska sova där inatt igen. Måste ta hand om hans lägenhet hehe :)

Känns som om jag inte träffat frida på ett tag men jag behöver inte oroa mig...vi kommer ha en hel vecka tillsammans nästa vecka för i helgen smäller det...TURKIET HERE WE COME.

Puss på alla söta människor där ute

Kommentarer
Postat av: Katta

oh ska du till turkey! najs 8)

2007-08-08 @ 00:59:49
Postat av: Frida

Ja hon ska till turkey med mig!

2007-08-08 @ 08:33:52
URL: http://PrinsessanFrida.blogg.se
Postat av: Katta

hoppas ni får det kul då ;)

2007-08-08 @ 22:32:40
Postat av: mall

ja det hoppas jag me :)

2007-08-09 @ 17:13:52
URL: http://granaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0