Myser med mig själv

Igår var en underbar dag.
Det kändes bara så bra..
Först gick tiden fort på jobbet...visst jag var själv på frukt och grönt igen men tiden går så mycket fortare när man har något att göra hela tiden så på ett sätt är det skönt att vara själv.

Efter jobbet åkte jag hem å btte om sen åkte jag till stan för att träffa min underbara Cyle.
Vi åt på nån restaurang å han bjöd mig...så sött :)
Sen efter det gick vi hem till honom skulle kolla på en film jag hade hyrt men man kunde inte se på dvd filmer i hans dator så vi såg en annan film som han redan had epå datorn, fåga mig inte om den var bra, råkade somna till lite hehe :)
Sen sov jag hos honom, var så mysigt å träffa honom, känns som om det var flera veckor sen sist vi träffades men det var visst några dagar sen.

Nu sitter jag här, ensam i mitt stora hus.
Lite tråkigt är det. Kan inte träffa Frida för hon är med Micke å myser å Cyle är på nån middag/fest eller vad det var.
Slutade iofs jobba 20:30 när jag egentlgen skulle sluta 20:00 men hade en del att göra.
Aja jag får väl sitta här framför tv:n själv med lite snacks.

I morgon smäller det. Tjejgänget drar ut...ska börja köa tidigt :P
LÄNGTAR

Ha det toppen.
Massa pussar
Saknar och tycker om min Frida, du betyder så mycket för mig...snart 13 år gumman, snart
Tycker om:
Marie som alltid varit en syrra för mig.
Mina två familjer som är underbara.
Cyle som är en söt och omtänksam kille, finns alltid där. Tycker om dig massor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0