"Du är grym i mål..:"

Ja idag är det en härlig dag..
Vaknade upp bredvik Cyle...sen solade vi lite å sen bar dte av till match

Vi mötte Rådmansö..
Vilket resulterade till 7-2 till oss.. =)
med andra ord ligger vi etta i serien...men Riala som ligger tvåa nu med ett poäng efter oss lär vinna i deras match i morgon så då ligger vi tvåa...men dte är inte illa det heller.
Fick höra idag också från en utav mina medspelare att hon tyckte att jag var grym i målet...alltid kul att höra :D då blir man mer taggad :D

Nu ska jag fortsätta packa för i morgon bär det av till Greece...Rhodos...
Efter packningen ska jag till min bror som fyller 25 idag..
Cyle är där nu så jag ska skynda mig å packa å sen fira bror en liten stund..
ska inte dricka något för ikväll är jag chaufför...hehe
Ha en underbar vecka gott folk..
ska tänka på er alla
puss på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0