Besökte skolan

I måndags var man ledig..
gjorde lite sysslor..
hade tänkt att besöka Frida på jobbet men jag hann inte dit.
Jag åkte till skolan för att lämna tillbaka lite böcker, å i skolan fick jag höra att det är en ny grupp som ska starta ett företag och göra smycken precis som vi..
jag önskar dom lycka till.
Nu vet jag vilka det är och jag hoppas att det går bra för dom...dom var tydligen 5 stycken å vi var 7 så det är lär bli lite "bråk"  som det blev hos oss eller ja ibland tyckte å tänkte alla lite olika..
dom kommer få ett hårt jobb..
Efter ett besök i skolan gick jag till bilskolan för att lämna tillbaka en annan bok som jag fick låna..

Senare så åkte jag till Täby för att handla en present till pappsen å sen köpte jag en laddare till min Ipod också så slipper man ladda den genom datron varje gång.


Igår var det ju svinkallt ute...trodde man skulle dö..å skulle inte förvåna mig om snön snart kommer...usch jag vill ha sommar, det har ju inte varit nån sommar direkt.
Tränade igår i kylan...det var kallt först men sen blev det lite varmare när man väl kommit igång..

I morse var det lika kallt men det var ju strålande sol så den värmde upp lite..
Var iofs skitkallt på jobbet..fattar inte man måste ha dubbla tjocktröjor, så ska det inte vara..

Trodde att jag skulle träfa Cyle ikväll men han skulle på nån after-work grej med jobbet...så det blir inte att träffa honom..
undrar när vi ska ses...han får väl komma på frdag kväll för då ska vi fira pappa som fyller år..

hoppas ni orkat läsa denna "fantastiska" blogg..hehe
ha det underbart gott folk
puss å kram på er

Kommentarer
Postat av: cicci

Tjo så du har oxå blogg, då har jag lite roligt att läsa hihi ska försöka skriva en men man hinner nästan aldrig, lillen har en tendens till att vakna så fort man slår ner rumpan på en datastol hehe kram

2007-08-31 @ 13:14:02
URL: http://www.emiliasmamma.blogg.se
Postat av: Mall

hehe jadå jag har blogg ja :P
Å du får gärna läsa :)
kram kram

2007-08-31 @ 14:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0