jahapp

Nu är man hemma igen från danmark...skulle iofs nämnt en sak innan danmark å det avr tyvärr att min ena katt dog i lördags..blev påkörd av en idiot  som inte tog reda på henne:(


Som sagt jag är hemma nu iaf...kom hem runt 02:00 inatt....
Ställde klockan i morse för att vi hade bestämt att vi skulle plugga projektarbete hela dan (jag, Helene å Katta)...
klockan började bli 11 å ingen hade hört av sig om nån tid vi skulle träffas...jag messade Helene men inget svar fick man...
Kunde ha planerat annat den dan...nää men då satt man hemma å väntade på att dom skulle höra av sig....är måttligt glad nu...
Vi som verkligen behöver jobba också...
tyckte det räckte med messet jag skickade..men men förhoppningsvis så får man nån bra ursäkt å så jobbar vi gärnet i skolan istället...


Aja nu ska man sova för i morgon ska man vara personlig tränare till lilla isprinsessan :P
Hon vill träna lite fotboll å då är jag snäll å ställer upp å är hennes personliga tränare :)...
Ska bli kukl i morgon.. :P..
berättar med hur det gick ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0